A motortisztítás egyik legfontosabb előnye a költséghatékonyság. Ha odafigyelünk arra, hogy megfelelő időközönként legyen karbantartás, akkor az alkatrészek egészségesebbek maradnak, és nem kell őket cserélni nagyon magas áron.

A turbóval is ez a helyzet. Ha beteg a turbómotor, annak megoldása mély zsebbe nyúlást jelent. Koromlerakódás esetén teljesítményvesztés történhet a turbófeltöltővel szerelt dízelmotorokban. Amikor a lerakódás az EGR-szelepet kitámasztja, akkor az kipufogógázt vezet vissza. Ilyenkor a feltöltő meghajtására nem marad elegendő gáz, és a motor erőtlenebbé válik és lassabban reagál.

(kép forrása: thewikihow.com)

 

Van lehetőség arra, hogy egy szervizzel végeztessük el a tisztítást, ami körülbelül egy szerelő 8 órás munkaidejét veszi igénybe. Ha kiszámoljuk a szerviz óradíjával ennek a költségét, nagyon sokba kerül, és akkor még ott van a kellemetlenség, hogy egy napig nincs autónk.

Ha egy sofőr biztos, gyors és megfizethető megoldást keres, a legjobb a Gaintop technológia. A tisztítást bontás nélkül végezzük, maximum 60 percet vesz igénybe és a költsége elenyésző egy szervizhez képest.